وبلاگ بازی های رایانه ای و کامپیوتری

...COMPUTER GAMES...
وبلاگ بازی های رایانه ای و کامپیوتری

سلام دوستان ما اینجا کد تقلب ، نقد و بررسی ، تاریخ عرضه ی بازی و هر چیز دیگری که شما درخواست بدید از بازی دلخواهتون اینجا قرار میدیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

shank

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ
Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.
اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.


بازی Shank 2 بازی دو بعدی می باشد که توسط شرکت بزرگ Electronic Arts منتشر شده است.
این بازی از آن عنوان هایی است که به دلیل بهره مندی از اکشن بسیار خوب، می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند. گرافیک جذاب این بازی نیز از قسمت های بسیار خوب آن به حساب می آید، اما در کل باید به این موضوع اشاره کرد که این بازی تفاوت چندانی با نسخه قبلی نداشته و سازندگان با نگه داشتن هسته اصلی نسخه قبلی، این بازی را راهی بازار کرده اند تا بازیکنان دوباره با یک اکشن تازه مواجه شوند.در نسخه قبلی، داستان نقش پررنگی را ایفا نمی کرد و فقط بهانه ای برای شروع اتفاقات بازی بود. در این نسخه نیز داستان دقیقاً همان نقش نسخه قبلی را دارد. پس از ماجراهای نسخه قبل، شنک (Shank) به آمریکای جنوبی آمده است. در منطقه ای که او قرار دارد، یک حکومت دیکتاتوری روی کار آمده و زندگی را برای ساکنان بسیار دشوار کرده است. با اینکه کشته شدن مردم بی گناه و بی عدالتی برای او بی معنی است، اما همه چیز از جایی برای شنک شروع می شود که نظامیان، یکی از دوستان قدیمی او را می ربایند.


www.downloadha.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
saber dalilhaghi

نظرات  (۴)

۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۳ خرید ممبر کانال
ممنون
خسته نباشید
عالی وبلاگتون خیلی عالیه لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید http://androidherfei.blogfa.com
پاسخ:
ممنون لطف دارین ، حتماً سر میزنم
مطالب بالا درمورد بازی شانگ بوده وبنطر میرسد که علاقه مفرط گرد آورندگانبه این بازی وکلا بازیهای رایانه ای باعث شده که این زحمت طاقت فرسا را بکشند بهر حال هر بازی  که باعث تفکر ودر عین حال جنب وجوش مفید بشود مورد تایید وخوشحالی است
پاسخ:
بله درسته.

خیلی ممنونیم از ارسال نظرتون...
سلام وبلاگ شما عالیییییییییه ومطالبتون هم جالب واموزنده
از شما خواهش میکنم به وبلاگ من سربزنید و حتما حتما حتما حتما حتما نظربدید
پاسخ:
بسیار ممنون لطف دارید..
حتما به وبلاگتون سر میزنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی